Az Activision mindíg szeret csücsülni az infókon, de most ismét elhintésre került pár morzsa. Bár biztosat akkor tudhatunk majd, ha kijött a játék. (A zárójelekben a sajt véleményem van)
- Az ellenségünk az orosz nacionalista Zakheav, akinek van pár befolyásos ismerőse és a sztálini korszak visszaállításán munkálkodik (nagyon eredeti).
- Először az orosz honba dobnak le, majd a közel-kelet a cél, ahol helikopterek is lesznek.
- A játék 60 fps-t fog minimum produkálni, hogy TVn is lehessen szépen tolni.
- A robbanások kidönthetnek falakat, majd por fog terjengeni (a scriptelt effekteket mindíg szerettem).
- A fegyvereinkkel járműveket is pusztíthatunk, ha eléggé lesebeztük (szinte már meglepő).
- Az eldobott gránátokat visszadobhatjuk a feladónak (végre valami érdemleges).
- Az arzenál részét képezi a könnygáz, füst, stinger és repesz gránát (swat4+cs powa).
- A fegyverek tulajdonságai a valóságot tükrözik, így a nehezebb fegyverek átviszik a tetőket és falakat (reméljük nem csak ott ahol lukas, vagy scriptelt).
- A HUD kicsi lesz, hogy jobban lássunk (ez aztán az innováció).
- Egy feladat több módon is megoldható (persze, más sorrendben is felrobbanthatom a tankokat).
- Az NPC-k (gépi játékosok) elmagyarázzák a feladatot, megjelölik a célt és útbaigazítást is adnak (biztos nehéz volt összehozni).
Ezt a szöveget a www.callofduty.hu -ról másoltam ki! |