Call of Duty
Szavazs
Szerinted meik CoD rsz sikerlt a legjobban?

Call of Duty
Call of Duty: United Off.
Call of Duty 2
Call of Duty 3
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty 5: World at War
Call of Duty 6: Modern Warfare 2
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
 
 
 
 
 

 

ltogat van itt
 
2025. Mrcius
HKSCPSV
24
25
26
27
28
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Induls: 2007-02-03
 
 
 

                                                                                                                                



                                                                                                                   

                                                                                                                                                                  

 

                                                                                                                                                                  

 

                                                     Call of DutyCall of Duty2,  Call of Duty3, Call of Duty4
                                                                                                                         

make cash
Vgigjtszs

.::Call of Duty::.

 


Call of Duty vgigjtszs

 

I. kampny (amerikai)
Fszerepl: Martin kzlegny

1. kldets: Pathfinder

Miutn ledobjk egy bajtrsadat, s rossz helyen, rossz idben r fldet, ezrt rd hrul a feladat, hogy elvgezd a dolgt. A feladat nem bonyolult, csupn a helyre kell tenned egy ,,helymegjellt”. Mikor lerkezel (e feladat helyt egy kis csillag jelli az irnytn) egyenesen indulj el. Az utadba ll katont knnyedn elintzheted egy fejlvssel. Pr msodperc utn megpillantod bajtrsad, akitl elcsened a kszlket, amit majd leteszel. Utna egy kis bunkerhez rkezel, ahol 2 katona dmzik. Vagy gppisztollyal, vagy egy grnttal intzed el ket. Utna srgn villog a hely, ahov leteszed a kis mszert. Nzz fel, csodaszp ltvny, ahogy a tbbi katona kiugrik, s fldet r. Utna irny a hz, ahol egy kicsit jelentsebb ellenllsba tkzl, de nem okozhat gondot. Elszr az MG42-eseket szedd le, majd a tbbit. Ha belpsz a hzba, menj balra, majd ha odarsz a lpcshz, akkor szedd le az ott ll nmetet. Ha kirsz az udvarra, akkor elszr fekdj, majd a kt ldozati brnyt vgd le, s az ablakban lvt is szedd le, nehogy szedjen le tged. Ha tovbb msz ismt egy hzba rsz, ahol a lpcsrl s szembl is jn kett ellen (az ellen sz ellenfelet jelent). Ha bersz a kvetkez szobba egy teherautnyi katona jn, hogy megljn. Miutn elintzted ket, ne a teheraut fel menj, hanem a msik irnyba. Az udvaron mr csak pran vrnak, ezeket elintzni tnyleg nem gond. A tbbiek mr mutatjk is, hogy irny a futrok.
Kldets vge.


2. kldets: Burnville

Miutn kirnk a futrokbl, azonnal menjnk a mez szlre, gy nem fog ,,bombatmads” rni minket. A mez felnl szedjk le Az MG42-eseket, s irny a deszkakerts. Szedjk le a bal oldalunkon lv tankrl (100m) a Gppuskst. Ha leszedtk, akkor kvessk a tbbieket. k jformn elintzik a munka nagy rszt, neknk igazn akkor jut szerep, amikor a templom eltt le kell szednnk 4 katont. A tbbiek mr bent vannak a templomban, a bajtrsaink utn mi is bemehetnk, st a hts ablaknl ki is mehetnk. Ha kirnk, akkor kt dolgot tehetnk:
a) vagy lellunk lvldzni, s kb. 2 percig a szkriptelt ellenfeleket gyilkoljuk, vagy
b) azonnal berontunk a hzba (csakis gppisztollyal) s mieltt szbe kapnnak, elkldjk ket az rk vadszmezkre. Ilyenkor jnnek a bajtrsak, s megtiszttjk a hzat. Neknk ahhoz az ajthoz kell mennnk, amit k fedeznek. A szobban az ajt kzepn lefeksznk, s szrjuk az ldst.
Kb. 4-5 nmet jn, akit knnyedn leszednk, amikor ki rontunk a hzbl lesz egy fritz a bal oldalunkon. Miutn megltk, menjnk a msodik kis hzhoz. Onnan kiront majd 3 nmet, ez utn az ablakokbl szrjk az ldst. Nem rdemes lellni lvldzni, menjnk a hz sarkhoz s fedezket tallva ljk le az MG42-est. Azonnal berontunk a hzba s rkoppintunk a nmetek fejre, majd be a msik szobba, s lm kt nagy 50-es SZTK csomag. A hz kijratnl lefeksznk, s 2-3 ncit leszednk (termszetesen elszr az MG42-est), majd egy srnl fedezket keresve kt oldalrl visszaverjk a tmadsaikat.
Gyernk be a templomba, a rnk ront kt ncit leszedjk, majd a jobb oldalon lv rsbl kiljk a teleptett gppusksokat. Kimegynk a templombl, majd ahonnan az elbb jttek a nmetek, mi oda berontunk. Mire odarnk mr taln csak egy ellen marad, is egy erklyrl tr az letnkre. Bumm. Tallt. Elttnk a lgvdelmi tank. Rtesszk a bombt, s mr ott is vagyunk a fedezknkben. Elretrve ismt egy hz gangjn talljuk magunkat. Azonnal odarohanunk a msik vgre, s ha elg gyorsak vagyunk, 5-6 ncit is leszedhetnk, mg e fedezkket keresik. Ezutn kt vlasztsi lehetsgnk van:
Ugyanaz, mint az elz tzharcnl, nha rjuk lvnk, amitl igen ltvnyosan leapad a munci, vagy pedig rambzunk. Az utbbit javasolom. Egy teljesen megtlttt gppisztollyal (MP40, Thompson) nekirontunk a fedezkknek, majd pedig a lgvdelmi gy mgtt tiszttjuk meg a terepet, majd ttrve a msik oldalra tallunk egy mesterlvsz automata fegyvert (FG42), amihez mg egy kis muncit is lehet tallni a krnyken. A bombt teleptjk a lgvdelmi tankra, majd tovbb cammogunk. A kt hz kztt bernk egy kis udvarra, ahonnan ismt egy hzba rnk. Ha bertnk, azonnal t kell menni a msik szobba, hogy a ncik le ne darljanak.
Miutn a fegyvernket jratltttk, kitekintve a szabadba, csokorba szedhetjk a kaszl fritzeket. A hullarabls csnya dolog, de jl jn a munci. Ezutn a templom fala mellett irny a teleptett gppuskig. Flton egy kis szobbl kiront egy nmet, (persze vesztre) akit lekaszlunk, majd ha tovbb megynk szembl, is jn egy-kett. Miutn elrtk a teleptett gppuskst, leljk, majd a helyt elfoglalva ismt kaszlunk. 10 msodperc mlva elfogynak a fritzek. Odamegynk, de a biztonsg kedvrt azrt nzznk krl, majd ha nincs senki, teleptjk a bombt, majd fedezkbe vonulunk. A bomba robban, mi kicsit odbb megynk, Foley szzados ( a parancsnok) pedig sszegzi az akcit.
Kldets vge.


3. kldets: Dawnville


Ahol abbahagytuk a plyt, 5 rval ksbb onnan folytatjuk. Felmarkolunk egy kis muncit, s tisztogatunk. rdemes a felhzott fedezkek jobb oldalrl tzelni, majd ha megrkezik az els tank, akkor tmegynk a msik oldalra, s lehasalunk. Ha templom ell elfogytak a nmetek, bemegynk a templomba, felvesznk egy pnclklt, majd szembenznk a tankkal (ha a tank tetejre clozunk, knnyebben robban fel, mert ott vkonyabb a pncl). rdemes kzel menni, hogy elsre felrobbanjon. Ha elintztk, vissza a templomba, az MG42-sel tartsuk meg az pletet (clszer nem folyamatosan lni vele, hogy azrt lssuk, hogy mit lvnk, mert elgg eltakar mindent a torkolattz). Miutn megvdtk az pletet, aki meg akarja knnyteni a dolgt, vegyen fel egy jabb pnclklt. Aki nem veszi fl, annak egy kicsit nehezebb dolga lesz, de nem teljesthetetlen. Ahol tjttnk egy plyval korbban, most ott megynk vissza, a kis hz udvarn. tkzben lesz egy kis ellenlls, de ket hamar jobbltre szendertjk. Ahogy kirnk az udvarrl, azonnal egy fedezkhez rnk, amit megtartunk. Kicsit knnyebb a dolgunk, ha tmegynk a msik oldalra, mert ott mg nincs fedezkk a nmeteknek, gy knny leszedni ket (aki nem r r, az ismt rambzhat, persze csak a jobbaknak ajnlom). Miutn megnyertk a tzharcot, utna elretrnk, itt csak nhny ldozati brny vr, majd miutn meghaltak, visszamegynk a tzharc helysznre. Most egy tankkal harcolunk. Ugye, hogy megrte elhozni a Panzerschrecket! A tankot leszedjk, de ha nincs mivel, akkor elfutunk a tank mellett - ugyanott megynk, ahol eddig, csak most van trsasgunk is. ket leljk, majd mehetnk tovbb. A kis hzikban ismt vrnak minket, vesztnkre. Egy sprint a templomba, de vilgcscs kell, mert a tank is idejtt, de a rvidebb ton. Felkapjuk a pncltrt s bumm. Aki mr korbban leltte, k is ugyan ott tjnnek, de ket mr csak egy kisebb nmet csapat vrja. Ha elintztk ket, akkor irny oda, ahova a csillag mutat az irnytn, de csakis a hz s a kis fal kztt, s nem a kis falon tl. Ott vr egy tank, de ket bellrl intzik el bajtrsaink. Ha felrobbant, akkor nincs ms htra, mint elre. Egyedl ne menjnk a mezre, mert akkor minket kaszlnak le. Ha megjtt az ersts, irny a mez, majd ugorjunk be egy bokorba, ott nem lnek rnk annyira, majd ha szbekaptunk, megdntve az elz vilgcscsot, a lvszrokba futunk. Onnan futunk egszen a vgig, de ott vigyzzunk, mert egy MG42-sel kell farkas szemet nzni. Ha meghalt, akkor nincs semmi akadlya, hogy kijjjnk onnan. El kell intzni hrom mozsrgys egysget. Az elst velnk szemben a torony mellett, a msik kettt pedig tlnk balra, az plet eltt s mgtt talljuk. Ha vgeztnk velk, ragadjunk meg a gppisztolyunkat, majd beszlls a Kubelwagonba, s irny a kvetkez kldets.
Kldets vge.


4. kldets: Car Ride


Arra megynk, amerre a kocsi visz, gyhogy itt nem tvedhetnk el. Lvldzni a magban ll nmetekre pazarls, csak ott lvldzznk, ahol letrnk az trl, s ahol tallkozunk egy nmet konvojjal, persze s a minket ldz jrmvekre. Az egsz akkor kezd rdekess vlni, mikor egy tank elllja az utunkat a vrosban. Ezt kveten a csapat bemegy a hzba, a fogadbizottsgot kivgezzk, feltltjk az letert, majd elhagyjuk az pletet, de nem visszafel, a tank irnyban, hanem az ells kijraton. Kirnk a hzbl, hrman vrnak rnk, Menjnk a jobb oldali hz falhoz, mert onnan knnyebb leszedni a bal oldali nmetet, de ha a jobb oldalrl valaki kitr, inkbb vele foglalkozzunk, s utna csak a bal oldalival. Ha ez megtrtnt menjnk a falnl, s ha elrjk a sarkt, akkor az ellensget semlegestjk, majd irny a fal. Ott is vrnak a nmetek. Mieltt elre nyomulnnk, nzznk a szemben lv hz fels ablakra. Ha leszedtk az ott ll rszemet, akkor mg mieltt kocsiba szllnnk, az MG42-sel tiszttsuk meg a krnyket, majd ha a nevnket ordtja az rmester (Martin), szlljunk be a kocsiba. Ez legalbb kabri. Neknk nincs ms dolgunk, mint a nagyobb csapatokba beleereszteni egy trat, a tbbi mr megy magtl.
Kldets vge.


5. kldets: Brecourt


Amint megrkeznk, mris egy mezn talljuk magunkat. Egy kis eligazts, s mr mehetnk is a dolgunkra. Els akadlyunk a bokrok mgtt egy gppuskafszek lesz, melynek kzepn egy lgvdelmi teget kell hatstalantanunk (ezekkel a plya folyamn elg sokszor fogunk tallkozni). Kt stratgit ajnlok, a kezdknek, hogy a bokorban, fekve egyesvel levadsszuk a nmeteket, termszetesen egy Garanddal, mert azzal elg jl lehet kzelteni a clra. Aki btrabb, az beronthat, de csak gy, hogy csak az egyik oldaln vannak katonk, mert ha vannak mgttnk, akkor mr rgen rossz. Ilyenkor arra is figyelni kell, hogy ne is kerlhessen mgnk egy se. Ktfle mdon lehet, vagy, ha vannak mgttnk bajtrsak, vagy pedig fal mell llunk (ezen a plyn knny ltni, hogy honnan jnnek, mert szinte csak lvszrkokban harcolunk). Szval, ha berontunk, csakis gppisztollyal tegyk. Aki egyesvel vadszik az Garand + grntok. Bedobunk kt-hrom grntot, majd aki kifut, levadsszuk.
Elfoglaltuk a gppuskafszket, a lvszrokban mehetnk tovbb. Bajtrsaink felettbb udvariasak, krs nlkl elre engednek. Ht nem kedvesek? Miutn vesztkre elnk rohannak a nmet katonk, elrtk az elgazst a lvszrokban, majd befordulunk balra, s leszedjk az ellent. Amita mi vagyunk legell, azta csakis guggolva lehet haladni, mrmint annak, aki letben akar maradni. Ha az elnk fut ellent leszedtk, fel kne venni a tlnk balra lv SZTK csomagokat, s utna kt lehetsgnk van. Vagy megynk tovbb a lvszrokban, vagy pedig vissza az elgazsig, s ott ki lehet menni az rokbl. A k mgl rdemes nhny grntot szrnunk a gppuskafszekbe, majd miutn felrobban az els grnt egy telitras gppisztollyal berontunk a nmetek kz, s lekaszljuk ket. Ha ezt az utat vlasztjuk, akkor is ugyan oda rnk, mintha a lvszrokban mentnk volna. Miutn az elljrnk idztette a robbanszert, mi lefeksznk az ajt el, s megvrjuk, amg kirontanak a nmet katonk. Miutn ez megtrtnt, mi rontunk be, s fogadjuk az elnk jv nmet kldttsget. Nem lesznek tl diplomatikusak, ezt elre megmondom. Ha leszedtk ket, irny a kvetkez szoba. Az utols szobban tallunk egy dokumentumot, amit fel kell vennnk. Aki megsebeslt, az tall egy 50-es SZTK csomagot. Utna kirontunk ismt a mezre. A lvszrokban menjnk oda a szanitchez. A dokit elre szkriptelt mdon likvidljk a fejlesztk a jtkbl, ezutn pedig Moody rmester fogja kimenteni a mezrl a kinnrekedt amcsi katont. A mi dolgunk az rmester fedezse lesz. Amint visszart, kzli, hogy itt bevrja az erstst a sebeslttel, s neknk adja a maradk robbanszert. Innen mr mi vesszk t a feladatt, a lgvdelmi gyk megsemmistst. Ha megkaptuk a robbanszert, menjnk tovbb a lvszrkokban, s robbantsuk fel a lgvdelmi gyt. A robbans utn kimszhatunk a lvszrokbl, s a fben, a bokrok alatt kzel kszhatunk a kvetkez gppuskafszekhez. Bevtelhez 3-4 grntot s egy Thompsont rnk fel. A gygyuls garan(d)tlt. Itt ismt gy kell beugrani az rokba, ahogy fent lertam. (Senki ne legyen a htunk mgtt) A nmetek kiirtsa utn nincs ms htra, mint ismt elre. Nem, lehet eltveszteni. Aki elnk jn, annak annyi, meg egy bambi. Az elgazsnl vigyzzunk, mert egy MG42-es vr rnk. El a Garanddal, s egy jl irnyzott lvssel leterthetjk. A lvs utn elre, s az utols eltti gyt is felrobbantjuk. Itt vgre vgrvnyesen kimszhatunk a lvszrokbl. Innen elre kell trni egszen a pajtig. Ide a puskt ajnlanm. Ha a pajtn sikeresen thaladtunk, mr nincs sok vissza. A lerobbant tanknl fedezket keresve s tallva knnyen legyzhetjk az ellent. Miutn vgeztnk velk, mehetnk az egy sarokkal odbb lv hzba. Csoportban berontunk, majd a vlaszfalnl befordulunk jobbra, majd felmegynk a lpcsn. Csak az emeleten tkznk nmi ellenllsba. Az emeleten bemegynk a szomszdos szobba, de a dokumentumokkal kicsit ksbb foglalkozunk. Elbb vegyk fel a szoba vgben elklntett SZTK csomagokat, majd csak utna a dokumentumokat, s nem fordtva. Ha felvettk, azonnal megindulnak a nmetek a hz fel. Irny az ablak, ahol az MG42-sel csakis a kis kapuhoz clozzunk. Aki tjn a kertsek kztt, csakis azokat ljtek, ne trdjetek a tbbiekkel, csak akkor, ha vetern nehzsgi fokozaton jtssztok a jtkot, mert akkor nagyot sebeznek, de egybknt a tbbiekkel ne trdjnk. Ha ezt meguntuk, akkor arra menjnk le amerrl jttnk, de most elrefel menjnk ki az pletbl. Akiket az elbb nem sikerlt lelni, azokkal most kell elbnnunk. Ha kirtnk a bejratig, akkor vigyzzunk, hogy le ne ljn az MG42-es, aki kivl szgben lt r az ajtra. Szval az ajtban lefeksznk, s kikszunk. Ha szerencsnk van, szre sem vesz, s a Garanddal leszedhetjk. Kitrnk. Akik a jobb oldalunkrl rkeznek, azokkal a nmetekkel nem kell foglalkozni, ket lekezelik a trsaink (mr ha mg vannak). Mi balra megynk, s aki szembe jn, azt jobb ltre szendertjk. A lgvdelmi gynl 3 katona vr minket, vesztkre. Leszedjk ket, majd felteleptjk a detontort az gyra. Ha a plynak mg nincs vge, akkor pr katont mg le kell szednnk. Ezt a csillag mutatja. Ha ez megtrtnt, akkor:
Kldets vge.


6. kldets: Chateau


Moody rmester visszatrt a feldertsrl, s beszmol a csapatnak. Ezutn csoportban el is indulhatunk. A domb tetejn szerintem mindenki fekdjn le, mert a tvoli gppusks nagyon is jl cloz. A jobb oldalunkon lv kis k kivl fedezknek bizonyulhat. Onnan leszedhetjk a gppuskst. Most mr elretrhetnk, de lesz egy kis ellenlls, kb. 6-7 nmet katona. ltalban marad egy ellen, akit a hzban tallunk egy 25-s SZTK csomag trsasgban. Felvettk a csomagot, s irny a kvetkez ellenrzpont. Ott se lesz nagyobb ellenlls. A kapuban ketten vrnak, de hamarosan jn egy platnyi ellenfl is. ket egyedl kell lerendeznnk, de nem lesz nehz dolgunk. Miutn elintztk ket, csak utna jnnek a bajtrsak segteni. Innen rdemes tvltani egy MP40-esre, mert sok esetben itt mr kifogyban a BAR muncija. Mivel a kastly szemkzti ells bejrata zrva van, gy a kastly bal oldaln lv kis jrdn kell az plet mg kerlnnk. Egy-kt kbor nmetet llja csak utunkat. Egy lesz majd a kastly ht a mgtt az erklyen is. Ha bemegynk a kapun, akkor ott egy kocsi fordul elnk, melynek tartalmval neknk kell elbnnunk. Midn tovbbmegynk (inkbb hasal mdban javasolnm), mr minden oldalrl l rnk a kb. fltucatnyi ellenfl. Kzben befut mg egy aut, amit ismt mi fogunk feltartztatni. Innen tovbbhaladunk az egyik kocsi ltal eltakart kis kapun keresztl. Ismt belebotlunk egy-kt nmet jrrbe, de hamarosan megleljk az plet belsejbe vezet hts szemlyzeti bejratot. Innen most nem rszletezem, hogy jobbra, s balra, majd egyenesen, mert itt vgig csak egy irnyba lehet menni, nem lehet eltveszteni. Szval lesz egy lpcs, ahol felmegynk s innen eltveszthetetlen az t a dokumentumig, amit termszetesen magunkhoz kell vennnk. Miutn felvettk, ugyanazon az ton visszamegynk amerre jttnk, egszen addig, mg a jtk nem menti magt automatikusan. Ez a lpcs aljn fog megtrtnni. Itt a folyos kzeptl kszva kne haladni, mert ha az ajtt betrik, akkor legyen eslynk tllni. Ketten fognak vrni az ajtban, s mg ketten a jobb oldalunkon lv beltri erklyen. Kvetkez szobban egy lovagi pncl, de ez rdektelen szmunkra. Ebbl a szobbl jobbra egy nagyon pici labirintus tallhat. Itt csak egyenesen lehet menni, mert csak egy kijrata van. Innen mehetnk tovbb, de csakis az erkly al. Mikor odartnk lemehetnk kszsba, s leszednk egy pr velnk szemben elfut ncit. Valsznleg marad egy flttnk, szval csak vatosan menjnk ki onnan. Itt, ha felmegynk a csigalpcsn, akkor balra kell fordulnunk, s ki a szabadba. Ott gyorsan t kell futni a msik szobba, de az oda vezet ton pr nmet katona foglya utunkat llni, nem is beszlve arrl a nmetrl, aki a szobban vr. ket meglve tovbbhaladunk, majd a folyosn haladva tallunk egy ajtt. Ott lemehetnk egy lpcsn, ahol 2-en vrnak rnk a nmetek kzl. Szemben a kandallnl az egyik sas szobor lktet, amit ha megmozdtunk, kinylik a titkos ajt. Bent a fal mgtt van egy kommunikcis szoba, aminek a berendezseit szt kell lnnk, de gy kszljetek, hogy abban a pillanatban, ahogy sztlttk, a mgttnk lv szobbl kiront kt fritz, majd ha elintztk ket, akkor vissza is mehetnk az elz szobba. Lss csodt, Foley-k pp most rkeztek meg. Mit ne mondjak, jhettek volna korbban is. Most nincs ms dolgunk, mint kvetni ket. Egybknt, ha tbben jnnnek egyszerre, akkor fekvsbl intzzk el ket. Ha kt t lenne, mindegy melyiken megynk, mert ugyan oda vezetnek. Ha az ajtt piszkljk a tbbiek, akkor vigyzzunk, mert mindjrt robban, s utna egy teleptett gppusks fog minket vrni. Ha kvetjk Foley-t, akkor mr hamarosan ksz a feladat, megtalltuk az egyik tszt, a brit Price szzados szemlyben. A meneklsrl annyit, ha visszartl abba a szobba, ahol volt a lovagi pncl, akkor j, mert ott egy ajt kinylt, amin keresztl szpen kimeneklhettek az pletbl.
Kldets vge.


7. kldets: POW Camp


A plya elejn ismt Foley ismerteti, mi is a dolgunk. Neknk, mint mesterlvsznek az lesz a dolgunk, hogy elremegynk s semlegestjk az rket a lger bejratnl. Ha elintztk az rszemeket, mi is belevetjk magunkat a tzharc kzepbe. Ismt nem rszletezem. Kvessk a tbbieket, vagy a tbbiek hjn hagyatkozzunk az irnytn lv csillag helyzetre. Tallunk majd egy betonpletet, amibl kiszabadthatjuk Ingram rnagyot, a RAF tisztjt. Utna irny vissza a teherauthoz. Ezt a plyt gy kell megoldani, hogy maximum 10 perc alatt el kell hagyni a tsszal a tbort, msklnben az akci elbukottnak minsl s kezdhetjk a plyt ellrl. Egy kt tipp a gyorsabb vgigvitelhez:
Ha tl gyorsan trnnk elre, mindig vrjuk be bajtrsainkat, gy sokkal knnyebb a plya. Ha egyszerre tbben tmadnak rnk, mindig fekdjnk le s gppisztollyal intzzk el az letnkre trket. Aki tl messze van azt mesterlvsz puskval is elintzhetjk. Ilyen lesz pl. a brtn szekcit rz toronyr. Ha fogyban van a gppisztolyunk muncija, akkor vegynk fel nmet fegyvereket. Ezek a tippek egybknt minden plyra rvnyesek.
Kldets / hadjrat vge.





 

2. kampny (brit)
Fszerepl: Evans rmester

1. kldets: Pegasus Night


Egy vitorlz-replgpen talljuk magunkat, ami elszllt a Pegazus hdhoz. A leszlls nem pp zkkenmentes, de azrt tlljk. A leszlls utn elsttedik minden, majd egy eligazts kzepn talljuk magunkat. Indulsknt rdemes minl hamarabb bevenni a gppuskafszket, majd akit tlsgosan is megviselt a leszlls, az tall a gppuskafszekben nhny SZTK csomagot. Szval utna t kell kelnnk a hdon, termszetesen, aki az letnkre tr, annak elg rendesen elrontjuk a napjt, majd irny tovbb. Amint tkeltnk, megjelenik egy tank. Ez utn vegyk mau8nkhoz az utszt, majd kvessk t vissza a hdon egszen a 88-as lvegig. Ezutn az utsz rendbepofozza neknk az gyt, majd tadja azt hasznlatra. A feladat termszetesen sztlni vele a tvoli tankot. Ha a tank mr nincs, elremehetnk a foly msik oldalra s ott meg kell lnnk nhny ellent. Ha ez megtrtnt, akkor:
Kldets vge.


2. kldets: Pegasus Day


Ha mr bevettk a hidat, meg is kell tartanunk. Ez egy elg nehz plya, mert risi lesz a tler. A plya elejn ,,csak” vissza kell verni a nmet tmadsokat. Minden perc utn egyre nagyobb a tler. A legknnyebb pont, ahonnan vissza lehet verni a tmadsokat, az ltalban jellve van csillaggal az irnytn. Elszr elg egy puska, de ksbb mr csak a teleptett gppuska lesz elegend. Amikor megersdik a roham, mi visszavonulunk a hd msik oldalra. A rambk is hzdjanak vissza, mert elg nagy lesz a tler. Aki lma, az nem baj, mert ha ott maradsz, akkor kzel vannak, s annyian, hogy nem is lehet flrelni. Szval, ha visszahzdtunk a csillaggal jellt helyre, ott tallunk egy MG42-est. Na gy mr sokkal jobb, igaz? Itt nem kell clozni, csak kaszlni, ahol ellensges torkolattzet ltsz, oda clozz. Mikor kezdnk belemelegedni a dologba, vratlanul egy tank rkezik a trsgbe, szerencsre elre szlnak. (J a hrszerzs) hasznljuk a 88-t, vagy a bunkerben lv tankelhrt fegyvert (Panzerfaust 60) Kzben mindvgig figyeljk az irnytt, mert az ppen aktulis clpont irnya ki van mindig emelve srga csillaggal. Folytassuk a fenti mdszer ismtlst mindaddig, mg el nem fogynak a tmad tankok. Ekkor mr javban megy egy visszaszmll, mely az ersts megrkezsig htralv idt mutatja. Ha valamelyik tank kiln allunk az gyt, akkor kicsit nehezebb lesz a dolgunk. Ebben az esetben csakis a fent emltett Panzerfaust (pnclkl) jhet szmtsba. Aki azt hiszi, hogy igen okos, mert rjtt, hogy a bunkerben el lehet bjni, annak - meglepetsben lesz rsze. A tank kirobbant minket. Ha minden tankot kilttnk, s az id is lejrt, akkor mr majdnem:
Kldets vge.


3. kldets: Eder Dam


A plya teljesen ramb, rtsd: egyes-egyedl kell szabotlunk egy duzzasztgtat. A plya elejn egy nmet mesterlvszpuskval indulunk. Nhny rszem semlegestse utn el is vehetjk a Sten-t. Minden lgvdelmi teget robbantsunk fel a gt tetejn. Ja, lesz egy fick, aki a fldn fekszik, s MG42-essel szrja az ldst, Ide a legjobb egy grnt. Ha leszedtk, akkor elintzzk a maradk lgvdelmi gykat s irny a gt mlyebb rtegei. Itt sokig csak egy irnyba tudunk menni, de ha bertnk egy nagyobb ,,helyisgbe”, innen mr kicsit nehezebb lesz megtallni a helyes utat. A fedett terleteken clszer futs kzben az ellensget pumplni lommal, gy knnyebb a dolgunk. Mieltt kirnk a gt pletbl alul a szabadba, lesz egy kis hz, ahol a nmetek egy ramfejleszt genertorokat mkdtetnek a krnyez hrom vros energiaelltsra. Ezt a levegbe kell reptennk, majd a foly mentn ismt vr nhny fritz, gy, s lgvdelmi lvegek. Feladatunk vgeztvel ugyanazon az tvonalon kell visszamennnk, mint amin lejttnk. Lent van egy bejrat valahova. n sehogy sem tudtam kinyitni, de aki kinyitja, annak fizetek kt dtt itt a Callofduty.hu kvzjban! Szval vissza oda, ahonnan jttnk. Nekem szemly szerint rvidebb volt az t visszafel. Termszetesen a nmetek riadztattk mr a krnyez vrosokat, gy utunk visszafel sem lesz zkkenmentes. Ha felrtnk, Price szzados s Waters rmester vrnak rnk egy teherautban. Ezzel szpen el is meneklhetnk. Ha ez megtrtnt, akkor:
Kldets vge.


4. kldets: Truckride


Ahol abbahagytunk, kicsivel odbb folytatjuk. A gtrl el sikerlt meneklni, de persze a nyakunkban van az egsz Nmet Birodalmi Hadsereg. Eltvedni nem tudunk, mert a teherautnkat Price szzados vezeti, s valahogy betve ismeri a krnyket (script). A plyhoz csak tippeket adok, mert kocsinknt igazn flsleges lenne lerni. A platn Waters rmester kszsggel adogatja neknk egyms utn a pnclklket, melyekkel legnagyobb szerencsnkre tele volt a nmet plats. Ha valaki mgsem ezt vlasztan, akkor mindig azt lje elszr akinl rakta van, mert egy lvssel elronthatja a napunkat. Amikor a hdnl megllunk, s Waters lemegy, hogy alrobbantsa azt, addig mi a mesterlvsz pusknkkal ljk a nmeteket, mindig azt, aki ell fut. Nem jhetnek t a hdon. A motorokra csakis gppisztollyal ljnk, fleg a vezet oldalon lre. Ne felejtstek el, hogy mindig a kocsi el clozzatok, de ne sokkal. Ha egyszer csak a sofr megfordul, akkor baj van, mert mr egy percen bell vge a plynak. A plyn a Bren + Panzerfaust vegytve egy kis mesterlvsz puskval tkletes. Az utbbit csak akkor hasznljuk, amikor a kocsi ll. Sajnos:
Kldets vge.



A plya elejn csak gy hvatlanul betrnk egy nmet reptrre, majd az ott lv lgvdelmi gyval leszedjk a felszll gpeket, mikzben az ott lv trsaink visszaverik a tmadst. Clszer mr felszllsnl lelni a gpek egy rszt. Ha tl sokszor kapnnk be lvst oldalrl, akkor inkbb ,,szlljunk ki”, s szedjk le a katont, aki minket megzavart. ltalban a bal oldali hz tetejn lesznek. Ha egyszerre tbb gp jn, akkor ljk azt, amelyik kzelebb van. gy lehet hatsosan Stukra vadszni, hogy mindvgig valamivel aljuk clozunk, gy azonnal lezuhannak, amint ltvolba rnek. Ha leszedttek az sszes Stukt, akkor ne ljetek arra a gpre, amelyikkel majd elmenekltk. pp akkor fog kigurulni a kifutplyra. Ezutn felszllunk a teherautra, s az odavisz a replhz.
Plya vge.


6. kldets: Ship

A plya elejn egy motorcsnakbl indulunk, ami kis Morze beszd utn el is indul a Tripitz csatahaj fel. Felrnk a fedlzetre, majd az ott lv tiszteknek felmutatjuk a hivatalos okmnyainkat. Ketten szpen elindulunk a hajn. Elszr csak kvetjk a parancsnokot, majd ha lebukunk, felvesszk a fegyvereket ami ott van az elttnk lv szobban. Itt tesznk egy krt, amely sorn teleptnk 4 detontort a hajkaznokon. Miutn visszarnk, szomoran konstallljuk, hogy Price szzados nincs tbb, gy ez a plya is tmegy rambba. Ezutn fel kell jutnunk a hajhdra, kzben csekly ellenllsba fogunk tkzni. A felsbb szinteken lesz majd nhny radarlokcis berendezs (szekrny), amelyeket szt kell lnnk. Ha ksz a feladat, jhet a hd. Kivgezzk a kapitnyt s elkobozzuk a szolglati naplt az asztalrl. Ha ez megvolt, indulhatunk visszafel, a motorcsnakhoz. Ha visszartnk akkor:
Kldets / hadjrat vge.





 

3. kampny (szovjet)
Fszerepl: Alekszej Ivanovics Voronyin

1. kldets: Stalingrad


Igen, ez a kldets a legends Sztlingrd vrosnak visszafoglalst eleventi fel. A kezdetekkor mr a Volga folyt tszel hajban talljuk magunkat, tban Sztlingrd romvrosnak partjaihoz. Mikzben hajnk elri a partot, a komisszr elvtrsak (politikai tisztek) a fejnkbe verik, hogy „egy lpst sem tehetnk htra”, mert akkor k lnek meg, mint hitszeg rulkat. Ezt lehet is tesztelni, mert a jtkban is gy van. Mutatja ezt a kis incidens is, ami a bevezet kpsorok alatt trtnik. Ha mindenki lehajol a csnakban, akkor neknk is le kell hajolnunk, nehogy meghaljunk a Stukk kmletlen gppuskatze folytn. Miutn valsggal kirobbanunk a hajbl, adnak nmi muncit, de fegyvert nem. Nem, brmily hihetetlen, itt nem arrl lesz sz, hogy most akkor ezzel kell doblnunk a nmeteket, csupn csak azrt nem adtak, mert csak minden msodik katonnak jutott. gy volt ez a vres valsgban is annakidejn (mondjuk ott a npek is igazbl haltak, de ez mr megint ms tszta). Induljunk el flfel a dombon fedezkrl fedezkre. Miutn odartnk, egy kocsihoz, nem messze mgtte egy mesterlvsz vr minket, aki elmondja, hogy jelenlegi helyrl nem lt r rendesen a fent lvldz nmetekre, gy megkr, hogy lgy a segtsgre s majd jelt ad, hogy mikor indulj. Mikor jn a jel, rohanjunk gyorsan a nem messze fekv felborult pick-up kocsi mg, majd innen az jbli jeladsra a kvetkez jrm mg. Innen kicsit htrbb kell mennnk, igaz van ott egy komisszr is, de azt mire odarnk, a mesterlvsz bartunk elintzi. Ha mindent jl csinltunk, egy romhzban vagyunk, szemben egy tiszttel, aki ppen a rdin prbl tzrsgi tmogatst krni a foly tloldalrl. Ha lebombztk a part tetejt, akkor elindulhatunk felfel a tlnk balra fekv kis csapson, ami felvisz egszen vrosba, ahol is:
Kldets vge.


2. kldets: Red Square

Miutn partra szlltunk Sztlingrdnl, haladunk elre a vrosban, s elrkeznk a Vrs trhez. Miutn a visszavonul dezertrket leszedtk gppuskval, mi elindulunk, de csakis futs „zemmdban”. Ha tallunk (mrt is ne tallnnk) Mosin-Nagant puskt, akkor vegyk fel, s pr gppusks fritztet szedjnk le. Miutn nveltk tllsi eslyeinket a tr kzepn ll szobornl fedezket keresve megtalljuk azt az elvtrsat, akire ppen szksgnk van. Menjnk oda a falhoz, s kvessk az utastsait. Elindulunk a tank fel, de a jobb oldalon, mert a msik irnyban a tllsi eslyeink a semmi s az igen kevs kztt mozognak. Mikor elindulunk, s pp akkor kirobbantjk a falat. Mi oda be is megynk, s mresre tantjuk a kiront ncikat. Bemegynk a hzba, s megtiszttjuk azt. A lpcs aljn lehetsgnk lesz kiprblni a szovjetek „gitr” becenev tisztteszkzt, a PPSh-40 szm gpkarablyt. A legfels szinten vgre tallunk egy mesterlvsz puskt, ezzel szedjk le mindenekeltt a ngy nci tisztet. Kettt a lvszrokban, a msik kettt pedig a trrel szemben ll plet lpcsjn fog utolrni a hall -amennyiben jl clzunk-. Ha leszedtk ket, trjnk vissza a Vrs trre, de mindenkppen vigyk magunkkal a Mesterlvsz puskt, a ksbbiekben mg j hasznt vesszk. Mikor lertnk, mr robbannak is a tankok, a teleptett gppusksokkal egytt. Vrjuk meg, amg a tr jobb oldaln lv tank felrobban, majd irny a lvszrok. tmegynk a lvszrkokon. Most kvetkeznek az utcai harcok. Ha kirtnk a lvszrokbl, akkor el mesterlvsz puskt. Lesz egy nci a velnk szemben lv tvoli toronyban is, ezt rdemes mindjrt a kijratnl leszedni. Ha megtiszttottuk a krnyket, kis id utn elrnk egy falhoz, ahol majd egy MG 42-es fog minket vrni. Leszedjk, de az SZTK csomagokat mg ne vegyk fel, csak akkor, ha mr nagyon rosszul llunk. Tovbbhaladunk, majd 10 mter utn lesz egy kisebb tzharc. Ezt tllve mr van rtelme felvenni az SZTK csomagokat. Ha elindulunk, akkor egy j ideig csak kisebb tzharcokba botlunk. Egy id utn elrnk egy olyan helyre, ahol egy jabb gppusks vr rnk, m nem tudunk tisztn rlni. Leszedjk a fedezk nlklieket, majd villmgyorsan tmegynk az utca msik oldalra. Itt nem tud rnk clozni. Elmegynk a fal mentn az utca vgig. Itt rrontunk a gppusksra s a bajtrsai utn kldjk. A „mutatvny” utn a csapatunk nagy rsze valsznleg mr halott lesz. Innentl rambzzunk. Mr csak egy jelentsebb tzharc van a plyn. Ezt a mesterlvsz + PPSh kombval rdemes megvvni. Fedezkrl fedezkre haladva leszedjk a nmeteket. Ha megvagyunk, mr csak oda kell battyognunk szpen az plet bejrathoz, s:
Kldets vge.


3. kldets: Train Station


Kt jabb trsra lelnk. A plya elejn egy pletben kell gyilkolsznunk. Mindjrt az elejn szembeslnk egy gppuskssal, aki az emelet jobb oldaln lesz. Innentl kezdve nem lesz semmi bonyolult, egszen addig, amg ki nem rnk a szabadba. Ha kirtnk, akkor azonnal lefeksznk. Elszr mesterlvsz puskval leszedjk a gppuskst, s utna mi vesszk keznkbe az MG 42-est. Leszednk nhny fedezk nlkli ncit, majd a fmhdon tmegynk a vastlloms msik oldalra. De mieltt tmennnk, 4 nmet lvsz feltnik a jobb oldalunkon s kicsit megtpzzk a csapatunk ltszmt, ha nem figyelnk oda. Ha elgttelt vettnk rajtuk, akkor kvessk letben maradt elvtrsunkat (amennyiben van). Lemegynk a hdrl, s a vasti kocsik kzt tmegynk a vastlloms msik oldalra. Itt belebotlunk 4 nciba akiket szintn jobb ltre szendertnk. Felmegynk a lpcsn, s most megint t kell menni a vastlloms fltt, ismt egy fmhdon. Mikor elindulunk a msik oldalra, ismt megtmad minket ngy jl clz nci, m most az ellenkez oldalrl rkezik az lds. Szedjk le ket, majd mozduljunk tovbb. Ha kirtnk a vastllomsrl, kvessk az letben maradt bajtrsunkat (ha van), s hamarosan jabb megrekedt bajtrsakkal fogunk tallkozni, de Zubov rnagy nincs kztk.
Mr csak kett jelentsebb harc van vissza a plyn. Az MG42-es gppuskafszeknl lefeksznk, s onnan tiszttjuk meg a teret. Ha mr senki nem mozog -a nmetek kzl-, akkor elbjunk, s csapatunkkal elindulunk a tr msik oldalra. Ekkor jabb nmeteket pillantunk meg. Els dolgunk fedezket keresni. A msodik, hogy gppisztolyunkkal leszedjk a fedezk nlkl maradt nmeteket, de prgsben, mert egy kis kslekeds s ez fordtva fog megtrtnni. Ha rtalmatlann tettk ket, akkor el a mesterlvsz puskt, s most azok jnnek, akik fedezkbe hzdtak. Kicsit „kempelnk”, s aki egy pillanatra elbjik, annak annyi meg egy bambi. Nos ezzel a trrel vgeztnk is, s ha szerencsnk van, akkor maradt mg nhny segttrsunk is. Ha tovbbindultunk, egszen addig tudunk zkkenmentesen haladni, mg el nem rnk a kvetkez csatatrre. Itt mr Zubov rnagy csapata is segt a tls pletbl. Ha elfogytak a nmetek, s odatalltunk a csillaggal jellt helyre, akkor: Heurka, megvan Zubov rnagy! -->
Kldets vge


4. kldets: Sewer


…Eltelt kt hnap, de mg mindig tartjk a nmetek a vrost. Hogy ez ne maradjon gy sokig, az ellensges vonalak mg kell hatolnunk. Erre a legjobb mdszer a Sztlingrd vrosa alatt hzd csatornarendszer. A plya elejn az utat nem lehet eltveszteni. Mindig menjnk arra, amerre a csatornarendszer engedi. Ez a plya kifejezetten ramb stlus. Itt semmi klnset nem kell alkotnunk, nincs semmi buktat. Ha sikerlt elrnnk a csatorna vgt, egy elvtrs fog vrni minket a kijratnl. De sajnos nem sokig, mert mindig kill a gppusksok el, direkt gy, hogy mg a legamatrebb kancsal, flkez nmet katona is cspbl eltraflja. Mi ezalatt elkapjuk a mesterlvsz puskt, s leszedjk az pletben ,,kempel” fritzeket. Ha megvan, akkor benyomulunk az pletbe, s a maradk egyetlen nmet lvszt is elkldjk az rk vadszmezkre. Az pletben pedig a csillaggal jellt helyre megynk s:
Kldets vge


5. kldets: Pavlov’s House

Nos, elrkeztnk a legnehezebb kldetshez, melynek tartalma rviden sszefoglalhat. Minsg vs Mennyisg. A plya arrl szl, hogy Pavlov rmesternek s csapatnak segdkeznk elfoglalni a malomzemmel szemkzti brhzat., s tbbszrs tlervel szemben megtartjuk mindaddig, mg a felment sereg meg nem rkezik. A plya eleje egy knnyed mesterlvsz gyakorlatnak is betudhat. Pavlov elrekldi a csapat leggyorsabban fut tagjt. lesz a csali. Amerre fut, a mesterlvszek rlnek, ezzel felfedik lcjukat, mi pedig leszedjk ket. Ha megvagyunk, elretrnk egszen a tglafalig. Na ekkor kezddik csak a tnc. Rengeteg nmet katona ront ki a hzbl, radsul pr teleptett gppusks is szrja az lmot. Clszer azonnal berontani a hzba, mert ksbb szksg lesz a bajtrsainkra, s ha nem sietnk, akkor meghalnak lommrgezsben. Berontani a bal oldalon clszer. Gyorsan megtiszttjuk az oldalt, s vgigmegynk az els szinten. Az itteni nhny nmet katont megljk, majd irny a msodik emelet. (J, hogy azrt itt nem kell rambznunk, mert itt legalbb nyolcan tiszttjuk meg a hzat). Menjnk vgig minden emeleten s ne hagyjuk ki az alagsort sem. Minden szintet meg kell tiszttanunk. Ha megvagyunk, akkor jnnek a tankok. Ezeket gy robbanthatjuk fel, hogy trsaink a csillaggal jellt helyeken idkzben kihelyeztk a teleptett tankelhrt fegyvereket. Ezekkel a tankokat clba vesszk, s tz. Ne idzznk sokat az ablakok kzelben, mert egy-kt kbor lvsz mg lel minket. Ha az sszes tankot kilttk, akkor elindul egy visszaszmll, mely szerint 4 percig –az ersts megrkeztig- verjk vissza a nmetek. A ngy percet clszer kempelssel tlteni, de rambzhatunk is, a dolog teljes egszben vrmrsklet-fgg. Az els varicihoz: Van egy hely a hzban, amit 3 oldalrl fal vesz krl, s egy lpcs mellet van. Itt befeksznk a sarokba, betrazunk egy PPSh-t/MP40-est, s aki felfut, azt leszedjk. Ilyen egyszer. Ha szerencsnk van, akkor mg egy-kt elvtrsunk ott marad mellettnk, gy mg egyszerbb lesz vgrehajtani a kldetst. Ha lejr a 4 perc, akkor mg egy fl percet maradjuk ott, s szedjk le a maradk nmetet is (kb.10 f). Addig megtiszttja a felment sereg az pletet, amikor is mi kimegynk az pletbl, s:
Kldets vge


6. kldets: Factory


Sztlingrd utn nagyot ugrunk, s mindjrt 2 vvel ksbb mr Varsban talljuk magunkat. A plya nem nehz, csak be kell menni, le kell lni, s ki kell jnni. Szval bejuts. Nem nagy dolog, csak az elrst ,,fogadjuk”, s elbjunk az ajt mg. Nem clszer az ajt el llnunk, mert a hirtelen bekvetkezett nyomsvltozs elvenn az letkedvnket. Khm… Bemegynk, a folyoskon lv fritzek fejre koppintunk egy-kt golyval, majd elfoglaljuk a folyost. Irny tovbb. Nem bonyolult a dolog, kb. ez kell ismtelni a plya vgig. Persze lesz nhny kivtel. A „tankgarzsban” persze nagyobb tr van, itt, aki kzelebb ll hozznk, azt szedjk le gppisztollyal, viszont aki tvolabb ll, azt nyugodtam, minden lelkiismeret furdals nlkl szedjk le mesterlvsszel. Kt ilyen hely lesz, plusz az egyik ,,tankgarzs” feletti emelet. A plya ennyibl ll. Sok Szerencst.

Plya vge.


7. kldets: Railyard

Ez a kldets az elz folytatsa lesz. Csapatunk egy rendezplyaudvaron tallja magt. Elszr gppisztollyal tiszttsuk meg a krnyket, majd kapjuk el a mesterlvsz puskt s szedjk le a messzebb lvket. Ha sikerlt megtiszttani a vastllomst, tovbb indulunk. Ha trtnk a vasti snek msik oldalra, akkor haladjunk a fal mellet, s aki rnk ront, annak elontjuk a napjt. Ha mindenkit lelttnk, akkor nagyon gyorsan fussunk a falhoz. Az egyik repedsen keresztl szedjk le a gppuskst s gy TALN letben marad a csapatunk fele. A Csapatunk tbbi rsze majd elintzi a gyalogsgot. Menjnk az a garzs bejrathoz. Ekkor eljn egy tank. Vegynk fel egy pnclklt, s Bumm. Bemegynk a tankgarzsba, de csak akkor, ha legalbb ketten vagyunk. Ha csak egyedl maradtunk, akkor lefeksznk az ajtba, s a mesterlvsz puskval egyesvel leszedegetjk a benti sorllomnyt. Aki kicsit gyesebb, az bedobl nhny grntot, vr, amg felrobbannak, s beront. Ha a tisztogatssal vgeztnk, elindulunk a tankok s a falak kzt. Brhogy okoskodunk, egy fritz mindig mgnk kerl. Sebaj, leszedjk. Megynk elre, s az utols tank mgtt lefeksznk, s leszedjk a fedezk nlkli fritzeket. Bemegynk a bal oldalon lv ajtn. A kis helysgben kt nci katona vr rnk, s mi ismt lecskkentjk a Nmet Hadsereg ltszmt kettvel. Ha kirtnk az pletbl, lefeksznk. Aki elnk jn, abba belefektetnk egy kis lom-vasalst. Ha elfogytak, menjnk az elvtrsakhoz a teherkocsihoz s:
Kldets vge


8. kldets: Tank Drive Country
Most kvetkezik a legextrmebb kldets. Elg j kis plya, ami egy kisebb tankcsatt hivatott megjelenteni. Ktelkben haladunk, mikor hirtelen elnk jn egy nmet pnclos alakulat. Mi keresztbellunk, s elre htra mozogva lecskkentjk annak az eslyt, hogy az ellensg eltalljon, mikzben pillanatokra megllunk, s beclozzuk a tankok fels rszt, s Tz. Ezt kell ismtelnnk minden egyes nmet tank ellen. Ha tvol vannak akkor is. St, akkor inkbb neknk jobb, mert mi jobban clzunk a mestersges intelligencinl. Clzskor pedig nem kell szmolni a tltet essvel. Egy gonddal kevesebb. Ezt a folyamatot kell ismtelgetnnk a plya vggig, gyelve kzben a pnclkls gyalogsgra is. Nem tl nagy falat, kivve az utols sszecsapst. Ha elrtk a vros hatrt, akkor:
Kldets vge


9. kldets: Tank Drive Town


Ez a kldets az elz folytatsa. A klnbsg annyi, hogy most vrosban kell gyeskednnk a tankkal, vagyis egy egykori vros romjai kztt. Egy kis grtisz, hogy nem csak a fk, hanem az pletek kb. 20% -a is rombolhat. lvezztek ki!
Nos. Itt is kvetjk az utat (valamint trsunkat. Ameddig tudjuk, vdelmezzk). A vrosi ellenllst semlegestjk, s a Flak 88-as s Flakpanzer lgvdelmi tegeket megsemmistjk a fent emltett taktikval. Ht ennyi lenne. s mindig a tankok fels rszre clozzatok.
Kldets/hadjrat vge.






 

Bonus kldetsek

Amerikai kldets: Hurtgen


A plya elejn a maroknyi csapat elindul elfoglalni a Festung Recogne nev bunkeregyttest. Foley szzados mond egy kis llekemel dumt, s elindulunk. Egy aknamezn kell thaladnunk, de egy pillanatra sem llhatunk meg. Addig nem lesz semmi klnleges szitu a kldetsben, mg el nem rnk egy tkeresztezdsig. Itt a mi dolgunk lesz, hogy merre folytatjuk tovbb az utat: Tovbb a hd fel, vagy le a vlgybe, hogy oldalba kapjuk ket. A dnts rajtunk ll, trsaink kvetni fognak, brmerre is szndkozunk menni. Induljunk lefel. Clszer megszrni a domboldalon felbukkan gppusks alakulatot pr grnttal. Ha a gppuskst semlegestettk, irny a csillaggal jellt hely. tkzben belebotlunk pr nciba, de ez nem befolysolhatja a kldets sikert. Bemegynk a bunkerbe, s kihozzuk a dokumentumot. Bent nhny KarK98k puskval felszerelt nmet fog vrni, de csakis vesztkre. Ha lelttk ket, a bejrat melletti szobban megtalljuk, amit keresnk. Tovbbmegynk, t az ton, tallunk mg nhny nmet katont. Ha ket is elintztk, akkor jhet a kvetkez bunker. Itt sem lesz nehezebb dolgunk, csak elszr Garanddal szedjk le a gppusksokat, majd Thompsonnal jhet a tbbi. Ha k is megvoltak, vegyk magunkhoz a msodik dokumentumot s egy pnclklt is. Mindenkppen vegyk fel, mert nemsokra szksg lesz r, mert mris feltnik kt tank. A pnclkllel gyorsan leszedjk az els tankot, majd visszavgtatunk a bunkerbe, s felvesznk mg egy pnclklt. Ismt vissza a csatatrre, s jhet a msodik tank. Mindig a tetejre clozzatok. Ha megvolt, s mg szerencsnk is van, akkor taln 6-7 csapattaggal sikerlt tllni az akcit. A vgn Foley meghajol nagysgunk eltt, s majdnem elsrja magt a meghatottsgtl...


Brit kldets: Rocket


A plyn csupn kt fs lesz a kommandnk, de ez nem baj, mivel a kapitny nem halhat meg, csak mi, magunkra meg tudunk vigyzni.
Szval a feladat felrobbantani a V2-es raktkat. Nem nehz, van robbanszer. Mindig menjnk arra, amerre megy a kapitny. Ha valaki rnk l, akkor hasals s el a mesterlvsz puskt. Ez nem is lesz nehz, haladunk elre a plyn, nhny bunkert bevesznk, egy-kt rt kivgznk, stb... Ezt tesszk egszen addig, mg nem tallkozunk a szakasz msik felvel, akik ppen kt nmet csapatszllt teherkocsit semlegestenek aknkkal. Eddig a plya "verizi". m onnan, mikortl elrnk a V2-es raktkhoz, jelents ellenllsba fogunk tkzni. Mindig az MG42-esekre figyeljnk a legjobban, a tbbiekre csak utna. Ha leszedtk a gppusksokat, akkor trsunk szl, hogy kevs lesz a robbananyag, ezrt fel kell tlteni zemanyaggal a raktkat, s csak utna lehet robbantgatni. Ha nagy nehezen sikerlt megtiszttani a felsznt, akkor irny a bunkerrendszer. Itt sem lesz nagy ellenlls, elmegynk a csillaggal jellt helyre, ott a kis fali karral feltltjk a raktkat zemanyaggal, hogy a vgn nagyobbat szljon s kevesebb robbanszerre legyen szksg. Ha megtankoltuk a V2-eseket, akkor irny a felszn, s rhelyezzk a robbanszert a raktkra. Bummm. Bummm. Bummm. Mind a hrom rakta felrobbant. Mr csak el kell meneklni. Befutunk a csillaggal jellt kis bunkerbe, s:
Kldets vge.


Szovjet kldets: Berlin


Elrkezett a nagy nap. 1945 mrcius 29-e, amikor az oroszok elfoglaljk Berlint, s vget vetnek a nmet uralomnak Eurpban. A kldets hasonlt a Vrs trre, legalbbis ami a monumentlis tlalst jelenti. Haladunk elre, leszedjk az tankelhrt tegeiket vd fritzeket. Ez mkdik is simn mindaddig, mg el nem rnk egy tankhoz. Nincs ms vlaszts, kzel kell mennnk, s telepteni kell r a bombt. Ezt gy clszer megoldani, hogy tvolrl semlegestjk a tan krli gyalogsgot, majd az utca bal oldaln kszva megkzeltjk a tankot, majd ha mr olyan kzel vagyunk hozz, hogy kiesnk a gppuskja hatsugarbl, felkelhetnk s nyugodt szvvel telepthetjk a tank orrn a detontort. Mr csak el kell futnunk, nehogy mi is a tankkal egytt tvozzunk Berlinbl. Itt is ugyanazt az tvonalat ajnlanm, ahol jttnk. A tank felrobbant, mr csak egy, maximum kt teg van vissza. Ezeket knnyszerrel likvidlhatjuk. Jnnek a tankok, s utat trnek neknk az pletek kztt, gy beszivroghatunk a Reichstag eltti trre. Az pletben sok a gppusks, s itt is egykettre szp kis tzharc kerekedik. Hl' istennek van mesterlvsz fegyvernk, ami tkletesen megfelel a clra. Egyesvel leszedjk a 42-esket, majd behatolunk az pletbe. Ezt nem lesz nehz elfoglalni, mr csak pran vdik a hres pletet, gyhogy mi csak menjnk arra, amerre lehet, s elbb utbb kirnk a tetre. A msik oldal fell kzeledik egy elvtrs, s elfoglaltnak nyilvntjuk Berlint egy szp vrs lobogval. Ht igen, ezt is megrtk, vge a hbornak. De ez mr trtnelem.
Eurpai hadszntr/Kldets vge.

 
 
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 

Ebben az j chatben aki nagyszjskodni akar az belinkelheti az oldalt, hogy megnzzm milyen az v 


 
 

make cash

 

 

 

Buttonom:

Aki tudja pls rakja ki

 

A bannereket ide kld : hmklan@citromail.hu

make cash

 

20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!